من

هرانچه از دل براید ..

من

هرانچه از دل براید ..

تولد

جمعه, ۱۳ تیر ۱۳۹۹، ۰۶:۱۵ ب.ظ

وقتی بهم خوبی میکنه محبت میکنه بی نهایته وقتیم میخواد باهام بد بشه بی نهایته 

اخه کدومو باور کنم؟

مگه میشه یه نفر انقد خوب باشه و بتونه بدی کنی یا یه نفر به اون بدی باهام خوب باشه.. دچار دوگانگی میشم ...

برام حلقه خاتون گرفت

خیلی خوشحال شدم ... یه جشن دو نفره 

شاید اگه اون بچه هم بود خوشحال میشد...نمیدونم

یه حسی که بعد خیانت مثل پتوک میخوره تو سرم اینکه این کاری که واسه من میکنه ایا برای کس دیگه ای هم کرده؟!زهر میکنه همه چیزو... 

اما دوسش دارم... 

کاش مهرش بیشتر به دلم بشینه...

 

 

۹۹/۰۴/۱۳
دولسینه دن کیشوت

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی