من

هرانچه از دل براید ..

من

هرانچه از دل براید ..

حال این روز هایم

يكشنبه, ۱۵ تیر ۱۳۹۹، ۰۳:۱۵ ب.ظ

میرم سرکار اما میترسم

بدونه ماسک و دستکش...

ایا واقعن به پولش احتیاجه🤦‍♀️خطرناکه ... من از مرگ نمیترسم از درد و مرگ تدریجی میترسم... از اینکه باعث بشم به خانوادم ویروس رو منتقل کنم میترسم...

*به یار گفتم من حیوان خونگی میخام !

میگه تو که تجربشو نداری! سخته نگهداریش

میگم خب باشه نگهداری میکنم ..

میگه اصلن تجربشو داشتی ؟

میگم اره

میگه چه حیونی؟

میگم شوعر😁

اولش مکث میکنه بعد قاه قاه باهم میزنیم زیر خنده😁

 

۹۹/۰۴/۱۵
دولسینه دن کیشوت

نظرات  (۱)

۱۸ تیر ۹۹ ، ۰۱:۴۰ ماهور بانو

🤣

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی